Skip to main content

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah untuk Busy Moms

Assalamualaikum dan apa khabar semua 


Pejam celik, dah masuk pun minggu ke-2 bulan Ramadhan. Busy betul sampai tak sedar cepat je masa berlalu kan ? Dalam kesibukan kerja pejabat, menyediakan juadah berbuka, kejutkan keluarga bersahur, tak lama lagi dah nak raya. Tiba tiba ehhh, terlupa nak belek muka sendiri. 

Ibu-ibu selalu mengutamakan anak-anak dan ahli keluarga lain dalam kehidupan seharian. Selalunya, diri sendiri lah yang terabai, ikut mana sempat je. Pandang cermin pun sebab nak pakai tudung, tak dan nak tenung muka dekat-dekat. Lama-lama tak sedar, dah ada masalah kulit muncul sebab tak sempat nak jaga dari awal, apatah lagi nak buat 10 langkah skincare routine macam Korea. Tapi masih belum terlambat, ibu-ibu boleh mencuba Vitamin Kulit Cantik untuk penyelesaiannya.

Masalah Kulit Kering musuh ketat Busy Moms

Masalah kulit yang biasa muncul tapi selalu kita tak perasan atau lambat nak detect ialah kulit kering. Kadang-kadang menimbulkan rasa gatal dan apabila di garu, membuatkannya lebih teruk. Jika tidak dirawat segera, lama-kelamaan, boleh menyebabkan kulit menjadi kusam dan cepat berkedut.

Punca kulit kering biasanya adalah kerana :
- terdedah kepada penghawa dingin seharian di pejabat
- berpanas di depan dapur ketika di rumah
- kurang minum air kerana puasa 
- faktor ageing dan kolagen merosot

Vitamin Kulit Cantik Untuk Masalah Kulit Kering

Untuk menangani masalah kulit kering, ibu ibu boleh mencuba solusi yang simple, mudah dan tidak renyah, harga pun mampu milik, dengan set Vitamin Kulit Cantik.

Saya terangkan serba sedikit bagaimana ESP dan Sustained Release Vita C Plus di dalam set ini, boleh membantu untuk kulit kering dan kembali sihat berseri masa raya nanti.

1. ESP dan vitamin C menggalak penghasilan kolagen

ESP adalah protein soya yang merupakan "blok binaan asas" setiap sel badan termasuk kulit kita. Ia lengkap dengan asid amino yang menjadi asas kepada pembinaan protein termasuklah kolagen. Dengan pengambilan ESP setiap hari, kita dapat merangsang penghasilan kolagen semulajadi dalam badan secara berterusan dan mengelakkan kulit menjadi terlalu kering. Vitamin C pula menggalakkan penghasilan kolagen semula jadi tubuh badan dan membantu memastikan jaringan kolagen sentiasa dalam keadaan baik untuk kulit yang lebih anjal dan berseri. Jadi bila kedua ESP dan Vitamin C diambil bersama, kesan nya lebih baik untuk menjadikan kulit sihat dan lembab.

2. Vitamin C sumber antioksidan terbaik

Vitamin C adalah penting untuk pelbagai kebaikan kepada kulit kita dengan fungsi utamanya sebagai sumber antioksidan yang baik. Walau bagaimanapun, ia tidak dihasilkan atau disimpan di dalam badan. Oleh itu kita perlu mengambil vitamin penting ini melalui diet. Vitamin C sangat membantu mengurangkan kedutan (akibat dari kulit kering) dan mengurangkan tompok penuaan serta memberikan tona kulit yang lebih cantik.

3. Kulit kering tanda tidak cukup protein

Protein yang tidak mencukupi dalam badan boleh menimbulkan masalah pada kulit. Hasilnya, kulit kering, boleh jadi berkerak dan bersisik. Walaupun perkara ini mungkin berlaku disebabkan faktor lain, tetapi kekurangan protein boleh menjadi antara penyebabnya. ESP membantu menguatkan lapisan luar kulit sekaligus mengekalkan kelembapan pada kulit supaya ia tidak mudah kering. Bagusnya, ia mempercepatkan proses penyembuhan sel dan meningkatkan penggantian sel supaya kulit anda segera sembuh.

4. Ambil Vitamin Kulit Cantik, tapi dapat bonus kurus !

Asalnya nak kulit cantik, tapi nutrisi yang padat memberi kebaikan bukan setakat untuk kulit, malah ia baik untuk kesihatan berat badan. Pengambilan ESP pada waktu sahur meningkatkan rasa kenyang supaya anda kenyang lebih lama. Ia juga membantu mengekalkan jisim otot kerana lebih banyak otot yang anda ada, lebih tinggi kadar metabolisma anda untuk membakar lebih banyak kalori. ESP membekalkan 14g protein Rendah Indeks Glisemik dalam setiap hidangan. Lebih rendah GI, lebih baik untuk kesihatan. Kajian juga menunjukkan bahawa protein soya membantu menurunkan paras kolesterol* 

PROMOSI VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH

Mujur ada Promosi Vitamin Kulit Cantik to the rescue ! Sepanjang bulan April, Shaklee mengadakan promosi harga rahmah kepada semua yang nak mencuba set ini, ditawarkan kepada ahli sedia ada dan juga kepada mereka yang mahu mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Ada dua pilihan untuk promosi Vitamin Kulit Cantik iaitu :




- Healthy Rahmah Set A : ESP dan Sustained Release Vita C Plus dengan harga hanya RM99.00

- Healthy Rahmah Set B : ESP x 2 dan Sustained Release Vita C Plus x2 dengan harga hanya RM188.00 sahaja

Untuk ahli yang baru mendaftar, percuma keahlian dan untuk pembelian set B, percuma penghantaran. Rahmah sangat kan ?

TESTIMONI VITAMIN KULIT CANTIK DENGAN ESP & SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS








Jadi mulai sekarang, walau busy sekalipun, ibu-ibu boleh lah ambil sedikit masa untuk self care, luang kan sedikit me-time untuk belek kulit muka dan cuba Vitamin Kulit Cantik ni - kulit sihat dapat, kulit cantik dapat, kalau kurus pun dapat, haa dah 3 in 1 ;) Hubungi saya untuk konsultasi lebih lengkap lagi.

#nextlevelblogging
#setrahmahshaklee2023
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

-----

Davina Mahmood

Whatsapp : https://watsap.my/0198881488/vitamin

FB : Davina Mahmood 

Hubungi kami untuk mengetahui tentang peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan secara online.

-----

PENAFIAN :

Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.



Comments

  1. Wah...info yg sangat bagus.. lepas ni kena grab harga ni.. jimat banyak..

    ReplyDelete
  2. Tiada alasan lagi untuk busy mom kan. Grab jer set Rahmah ni

    ReplyDelete
  3. Best vitamin ni. Vitamin kulit cantik bonus sihat

    ReplyDelete
  4. Nice sharing Davina. Best betul promo set cantik ni, harga rahmah, dapat free membership juga πŸ₯°

    ReplyDelete
  5. Setuju sangat dengan sis Davina.. busy moms kena grab set cantik ni sebab mudah sangat nak prepare and selain kesan pd kulit jdi cantik, dpt bonus plak untuk langsing! Bestnyaa 😍😍

    ReplyDelete
  6. Thanks davina sharing. Sangat berbaloi grab set rahmah ini

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bisnes Online Terbaik Buka Pintu Untuk Peniaga Baru

Assalamualaikum dan apa khabar semua  Jika anda mencari “cara” untuk memulakan bisnes atau mula berniaga, mungkin mencari peluang online adalah pilihan terbaik. Dalam dunia digital kini, lebih ramai orang mencari produk dan perkhidmatan secara online, menjadikan pasaran online semakin berkembang pesat. Kita sendiri pun kalau boleh nak semua di hujung jari, pantas, mudah, jimat masa, nak makan pun cari online. Sekarang, vitamin pun semua nya tersedia atas pelbagai paltform. Pengalaman Bisnes Online Shaklee Saya sendiri sudah 10 tahun membina Bisnes Online bersama Shaklee. Sosial media betul-betul melonjak kan Bisnes Online dan menjangkau pasaran yang lebih luas, tak terbatas oleh lokasi, peringkat umur, walau apa pun ciri perbezaan dan situasi kita. Saya pula, setiap kali memuatnaik post kat sosial media, mesti ada terselit produk Shaklee. Because Shaklee is Life πŸ˜‰ Semasa musim COVID mencapai angka tertinggi tahun lepas, ramai rakan-rakan sepejabat yang terjangkit, dan dengan adanya ke

Tazkirah : Pembakar Semangat di saat setiap keluhan

Assalamualaikum dan apa khabar semua 🌻 Panas betul cuaca sekarang ni ya ?  Tak tahu di mana logiknya, tapi emosi sedikit terganggu dek bahang matahari. Tidak boleh salah sedikit, mula lah merengus, adakalanya membebel tak sudah.  Satu demi satu ujian bertimpa. Berbagai soalan mula timbul di dalam kepala.  Dan sebagai hamba yang lemah, sering terucap di bibir, keluhan demi keluhan terluah. Diikuti dengan tanda-tanda sakit kepala,  sukar untuk fokus,  susah untuk tidur, mudah marah, makin sensitif. Sah, ini sudah jadi Stres!  Stres pada definisinya adalah tindak balas emosi, fizikal dan mental akibat perubahan dalam sesuatu yang berlaku dalam kehidupan manusia. Stres merangkumi beban, tekanan, kebimbangan, keletihan, konflik, panik, kemurungan dan tidak bermaya.  Kita sering memandang ringan tentang stres tetapi tahukah anda stres juga boleh membawa maut ? Kegagalan menangani stres boleh membawa kesan buruk kepada diri sendiri. Stres mampu melemahkan sistem imun tubuh kita yang akhirnya

Raya Raya Raya, Selamat Hari Raya

Assalamualaikum dan apa khabar semua 🌻 Raya Raya Raya, Selamat Hari Raya 🎢🎡🎢🎡🎀 Lagu Raya yang satu ni dah melekat kat kepala, asyik terngiang-ngiang je. Pernah tak korang kena macam ni ? This will take some time to get it out of my head.  Maybe lepas 30 Syawal kot hihihi Raya tahun ni sangat bermakna pada saya, setelah 3 tahun tak balik kampung sendiri, selepas pandemik. Jujurnya, saya pun dah lupa giliran beraya kat kampung siapa tahun ni, sebab PKP lama sangat πŸ˜… Tapi suami setuju untuk balik beraya di Sabah, dan parents serta adik beradik pun balik, jadi memang meriah ! Walaupun harga tiket flight agak mahal setanding harga melancong ke oversea, tapi kami tekad untuk balik dan sambut hari raya di Tawau, Sabah. Kami balik awal sejak Ramadhan ke 26, dan bermula lah episod packing baju, kuih muih dan tak lupa juga supplement penting untuk bekal semasa di kampung. Semestinya raya dengan Shaklee, ini antara supplement yang tak boleh saya tinggalkan : 1. Basic supplement:  - Vitalea